MX-FC


آنالایزر کلر باقی مانده و کلر کل

دستگاه MX-FC یکی از دستگاه های سنجش لحظه ای و پیوسته این شرکت می باشد که در عین کوچک و سبک بودن کلیه امکانات لازم برای یک کنترل کننده با ثبات و کاربری آسان را دارا می باشد.

این دستگاه یک کنترل کننده بهینه برای مقاصد صنعتی می باشد که انواع الکترودهای کلر و دما به آن قابل اتصال بوده و قادر به آنالیز:

  • کلر کل (Totl Chlorine Monitor)
  • کلر باقیمانده (Residual Choline Monitor)
  • سنسور ازن (Ozone) و سایر اکسنده ها می باشد.

امکان اتصال سنسورهای کلر آمپرومتریک با قابلیت اندازه گیری درونی pH جهت تثبیت پتانسیل اعمال شده بر روی الکترود، دستگاه را قادر ساخته است از سنسورهای با آخرین تکنولوژی ارائه شده در سیستم گند زدایی استفاده نماید.

قابلیت ها

سایز فشرده DIN96

اندازه استاندارد 96×96 میلی متر با برش پنل 89×89 میلی متر (استاندارد DIN) و وزن سبک همراه با استفاده از قطعات الکترونیکی، از مشهور ترین و معتبر ترین برندهای تجهیزات الکترونیکی دنیا، آن را مناسب و کارآمد نموده است.

صفحه نمایش

این دستگاه با صفحه گرافیکی مناسب جهت استفاده در فضاهای صنعتی و مبدل آنالوگ به دیجیتال دقت بالا قادر می‌باشد چندین پارامتر را با دقت و تکرار پذیری مناسب قرائت نماید .

خروجی آنالوگ از نوع ایزوله

دستگاه دارای خروجی آنالوگ جریانی 4-20 mA با ترمینال‌های ورودی و خروجی ایزوله می‌باشد، که قابلیت اتصال به هر دستگاه خارجی را فراهم می‌نماید. این خروجی بر پایه تکنولوژی ایزولاسیون الکترونیک نوری بوده و با کمترین نویز امکان ارسال نتایج به فواصل دور را فراهم می نماید.

خروجی رله

وجود 3 رله دو وضعیتی، آلارم های موجود در سیستم یا خروج مقادیر از حدود بالا و پایین تعریف شده، در صفحه نمایش را بصورت خروجی اتصال ولتاژ آزاد اعلام می دارد تا در سیستم‌های کنترلی یا اتوماسیون مورد استفاده قرار گیرد.

آلارم دهی

     این دستگاه سیگنال هشدار خروجی ایزوله قابلیت تعریف حدود بالا و پایین هشدار و ذخیره سازی و غیر فعال کردن هشدارها را دارا می‌باشد.

الکترونیک قوی

تقویت کننده سیگنال دقت بالا با لغزش دمایی بسیار پایین و دقت و پایداری مناسب جهت اندازه‌گیری‌های با کمترین نوسان را فراهم می‌آورد. این نوع ترانسمیتر بسیار کوچک و سبک بوده و برای گستره‌ی وسیعی از نیازها از فرایندهای تولید آب شرب و تصفیه های بهداشتی تا صنعت تصفیه فاضلاب کاربرد دارد.

 ابعاد

96×96×77 mm،

قابلیت جبران سازی اتوماتیک و دستی دما

 با توجه به وابستگی مقدار کلر به pH و دما، جبران درجه حرارت بسیار دقیق در محدوده دمایی گسترده‌تری نسبت به روش آنالوگ امکان‌پذیر است.

منبع تغذیه آزاد

تغذیه این نوع دستگاه بصورت DC با ولتاژهای 12 و 24 یا بصورت تناوبی با ولتاژ  100~240VAC و فرکانس 50/60Hz می‌تواند باشد.

نشانگر دما

با افزودن انواع سنسورهای دمایی قادر به اندازه‌گیری دمای نمونه و یا حتی محیط خواهید بود.

انجام کالیبراسیون بیش از یک نقطه

انجام کالیبراسیون چند نقطه ای به شما این امکان را می‌دهد که به نتایج صحیح‌تری در محدوده وسیع‌تر اندازه‌گیری برسید.

  • نصب آسان
  • هزینه نگهداری پایین
  • پایداری نقطه صفر بسیار بالا
  • امکان کالیبراسیون چند نقطه ای

جهت اندازه‌گیری:

  • کلر کل (Total Chlorine Monitor)
  • کلر باقیمانده (Residual chlorine Monitor)
  • دی اکسید کلر (Chlorine Dioxide)
  • سنسور ازن (Ozone)

جهت دانلود کاتالوگ دستگاه MX-fc کلیک کنید