تجهیزات سنجش پرتابل

تجهیزات پرتابل دستگاه های قابل حملی می باشند که قابلیت اندازه گیری پارامترهای مورد نظر در محل را دارند. این دستگاه ها نسبت به دستگاه های آزمایشگاهی دارای ابعاد کوچکتر و قیمت مناسب تری هستند. دستگاه های پرتابل در دو دسته زیر می باشند:

- پرتابل های مبتنی بر الکتروشیمی همانند: هدایت سنج، pH متر، کلرسنج بدون نیاز به DPD و ...

- پرتابل های نورسنجی همانند: اسپکتروفتومترهای DR800 تا DR890  و همچنین فتومترهای تک یا دو پارامتره همانند دیجیتال فتومترها که برای پارامترهایی مانند: pH و یا کلر مبتنی بر DPD و غیره می باشند.

این شرکت علاوه بر تامین تجهیزات پرتابل خارجی فوق اقدام به تولید محصولات زیر نموده است:


این دستگاه یک هدایت‌سنج پرتابل با قابلیت اندازه‌گیری و نمایش هدایت آب در محدوده صفر الی 19.9mS/cm برای TDS در محدوده 0.1mg/L الی 19.9g/L و مقاومت در محدوده صفر الی 100MΩ.cm در محلول‌های آبی می‌باشد که دقت اندازه‌گیری این پارامترها با توجه به محدوده اندازه‌گیری به صورت اتوماتیک تعیین می‌شود. این دستگاه همچنین قابلیت اندازه‌گیری دما در بازه منفی 5 تا مثبت 105 درجه سانتیگراد با دقت 0.1 درجه سانتیگراد و شوری در محدوده صفر الی 80ppt با دقت 0.1ppt را نیز دارد.

- کالیبراسیون آسان، مطمئن و پایدار

- اندازه‌گیری دما در دو واحد سانتیگراد و فارنهایت

- پاسخ سریع به تغییر پارامترها

- کاربری آسان با دقت و صحت بسیار بالا

- طراحی شده برای استفاده در محیط‌ها و شرایط مختلف

- همراه با کیف حمل


این دستگاه یک pH/ORP متر پرتابل با قابلیت اندازه‌گیری و نمایش pH در محدوده منفی 2 الی مثبت 16 با دقت 0.01، ORP در محدوده 1999mV± با دقت 1mV و دما در بازه منفی 5 تا مثبت 105 درجه سانتیگراد با دقت 0.1 درجه سانتیگراد می‌باشد.
کاربری سریع، ساده و قابل اعتماد
کالیبراسیون آسان، مطمئن و پایدار
پاسخ سریع به تغییرات pH/ORP
اندازه‌گیری دما در دو واحد سانتیگراد و فارنهایت
همراه با کیف حمل
این دستگاه قابلیت اتصال انواع سنسور‌ها از برندهای معتبر دنیا با کانکتور استاندارد BNC را دارا می‌باشد. همچنین سنسور دمایی از نوع استاندارد NTC  می‌باشد، که به مشتری در انتخاب سنسورهای مورد نظر خود آزادی عمل می‌دهد.

برای دانلود کاتالوگ آنالایزر پرتابل PH/ORP اینجا کلیک کنید


آنالایزر پرتابل اکسیژن محلول  مدل DOP-150

این دستگاه یک اکسیژن سنج پرتابل با قابلیت اندازه‌گیری و نمایش اکسیژن محلول در آب در محدوده صفر الی 50mg/L با دقت 0.1mg/L(ATC) و 0.01mg/L، فشار در محدوده 300 الی 1100hPa با دقت 1hPa و دما در بازه صفر الی 60 درجه سانتیگراد با دقت 0.1 درجه سانتیگراد می‌باشد.
-کاربری سریع، ساده و قابل اعتماد
-کالیبراسیون آسان، مطمئن و پایدار
-پاسخ سریع به تغییرات DO
-اندازه‌گیری دما در دو واحد سانتیگراد و فارنهایت
-همراه با کیف حمل
این DO متر برای اندازه‌گیری اکسیژن‌ محلول‌های آبی (آب آشامیدنی، فاضلاب شهری و پساب صنعتی و...) در زمینه‌های تحقیقاتی، حفاظت از محیط زیست، صنایع (کنترل ‌کارخانه‌های صنعتی و خط تولید)، معادن و ... کاربرد دارد.

برای دانلود کاتالوگ اکسیژن سنج پرتابل مدل DOP-150 اینجا کلیک کنید